Apr 19th 2014 371 notes

(Source: yugioh-gifs, via starmiracle)

TAGGED AS: anime manga animanga: yuugiou yu-gi-oh! seto kaiba gifs
Mar 15th 2014 496,183 notes

tearsdontbouncelightdoes:

myfuckingpride:

broken-knees:

people-should-all-be-onions:

iwillmakeitthroughthis:

FOREVER REBLOG.

my god

the Snape one gets me every time.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH .

The last one holy voldy I can’t

(via coffee-and-classic-rock)

TAGGED AS: films films: harry potter LMFAO /BRB DYING WHAT IS AIR hahahahaha omg this is actually really brilliant gifs
Mar 15th 2014 991 notes

(Source: nyuun)

TAGGED AS: ghibli films films: castle in the sky pazu sheeta otp otp: pazu x sheeta cuties I ship them so hard my OTPS gifs
Jan 27th 2014 210 notes

(Source: myweirdmoviefetish)

TAGGED AS: tv tv: once upon a time snow white mary margaret prince charming prince james david nolan otp otp: charming x snow awww look at these cuties so sweet! ;A; I sorta ship them now gifs
Jan 5th 2014 75 notes

(Source: new-blue-perspective)

TAGGED AS: disney films films: frozen queen elsa gifs
Jan 5th 2014 38,679 notes
martininamerica:

gorkolo:

martininamerica:

nanisnae:

martininamerica:

This makes me want to see a photoshop of him breaking a Kit-Kat bar in half.


I did the thing.

GIMME A BREAK, YUGI

HE BROKE IT WRONG

Or maybe he broke it RIGHT and you’ve just been doing it wrong your whole life.

martininamerica:

gorkolo:

martininamerica:

nanisnae:

martininamerica:

This makes me want to see a photoshop of him breaking a Kit-Kat bar in half.

Kaiba you're doing it wrong, ugh

I did the thing.

GIMME A BREAK, YUGI

HE BROKE IT WRONG

Or maybe he broke it RIGHT and you’ve just been doing it wrong your whole life.

(Source: oozaruu, via starmiracle)

TAGGED AS: anime manga animanga: yuugiou seto kaiba LOLOLOL this amuses me more than it should mmmm... kit kat now I'm in the mood to have some gifs
Dec 25th 2013 655 notes

(Source: gottalovethesepictures)

TAGGED AS: christmas merry christmas! happy holidays! gifs
Dec 25th 2013 1,587 notes

(Source: gracefuldreamer)

TAGGED AS: disney films films: winnie the pooh Merry Christmas! happy holidays! gifs
Oct 17th 2013 30 notes
we-nevergrowup:

This is my childhood.

we-nevergrowup:

This is my childhood.

TAGGED AS: disney films films: the little mermaid princess ariel concept work animation wow this is so incredible! love this! gifs
Oct 12th 2013 21,142 notes

(via notsoplainbutinsanejane)

TAGGED AS: disney films films: aladdin favorite disney movie ever gifs